Termeni si conditii
TERMENI SI CONDITII
1. DEFINIȚII ȘI TERMENI
UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION - este denumirea comercială a firmei, personalitate juridică de naționalitate română, având sediul social în Cluj Napoca, str. Dunării nr. 9, județul Cluj, având număr de ordine în Registrul Comerțului J12/558/2014, cod unic de înregistrare fiscală RO 32816229
Vânzător– Universal Tools Distribution Srl
Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să își creeze Liste cu Bunuri și Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Lista – secțiunea din Favorite în care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adăuga Bunuri sau Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adăuga în coșul de cumpărături („Coșul meu”).
Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achizitioneze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online găzduit la adresa web universal-tools.ro
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător si Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
Conținut – reprezintă:
- – toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- – conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzaăor prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- – orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
- – informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
- – informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
- – date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul sau Serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Întrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectivă.
Răspuns – informatie scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o întrebare în Site, în pagina unui anumit Bun. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.
Document – prezentele Termene si Condiții.
Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea “Cont/Listă de preferințe” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetări de piață si sondaje de opinie.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate in Comandă, care urmează a fi furnizate de catre Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat intre Vânzator și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Plata cu cardul– serviciul de plată prestat de către procesatorul de plăți integrat în Site, pus la dispoziția Clienților, Utilizatorilor și/sau Cumpărătorilor prin intermediul Site-ului în vederea efectuării unei plăți cu cardul on-line.
Token – numar criptat unic asociat cardului de plată al Cumparatorului după efectuarea unei plăți on-line, după activarea serviciului PaybyClick și care va putea fi utilizat de către Cumpărător pentru autorizarea Tranzacțiilor prin serviciul PaybyClick.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul iși derulează operațiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul iși rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul prin adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitata.
2.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
2.5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.
3. POLITICA DE VANZARE ONLINE
3.1. Accesul în vederea efectuarii unei Comenzii îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător.
3.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, inclusiv prin suport online (Live Chat) sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.3. UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
3.4. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) si includ T.V.A.
3.5. În cazul plătilor online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai Cumpărătorul.
3.6. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
4. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
4.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
4.2. Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu ii este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terțe parti, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Conținut în orice alt context decat cel original intenționat de UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepartarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Continutului, decat cu acordul scris expres al UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION.
4.3. Orice Continut la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se afla sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însotit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION și acesta, și fără nicio garanție implicit sau expres formulată din partea UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION cu referire la acel Continut.
4.4. Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
4.5. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl insoteste, în cazul în care acesta există.
5. COMANDA
5.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comandă efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsură în care există stoc disponibil pentru această. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
5.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la dată plasării Comenzii.
5.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
5.4. Vânzătorul poate anula Comandă efectuată de către Cumpărător, în urmă unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
5.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
5.4.2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION, în cazul plății online;
5.4.3. datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
5.5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suportă alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumpărătorul întră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumpărătorul întră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
5.6. În cazul în care cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completă online formularul de retur ce se regăsește la adresa http://www.emag.ro/info/form/retur.
5.7. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însotit produsul respectiv. În cazul în care Comandă este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la dată informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
5.7.1. pentru comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
5.7.2. pentru comenzile achitate cu Op/iTransfer/ -> prin virament bancar .
5.7.3. pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar în depozit -> prin restituire numerar în depozit, prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client .
5.7.4. pentru comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
5.8. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși bunurile (se va lua dată cea mai recentă).
5.9. Dacă bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, bunul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea bunului în stadiul inițial, după caz,sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumpărătorului, vom reexpedia bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către cumpărător.
5.10. Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor. În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, cumpărătorul este responsabil pentru eventuală diminuare a valorii bunurilor.
5.11. Produsele aflate în cutia bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din bun. Ca urmare, cumpărătorul are obligația atunci când își exercită dreptul de retragere din contract să îl returneze în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării că produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferență dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
5.12. În cazul în care un bun și/sau serviciu comandat de către cumpărător, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa clientul/cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul cumpărătorului contravaloarea bunului și/sau serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului.
5.13. Disponibilitatea unui bun va fi afișată în Site după cum urmează:
- “în stoc” – avem mai mult de 3 bucăți în stocul Universal Tools Distribution
- “la comandă” – bunul nu este disponibil în stocul Universal Tools Distribution și pentru moment nu avem informații despre disponibilitatea acestuia în stocul furnizorului, sau poate fi disponibil în 10 zile. Dar, dacă înregistrezi o comandă pentru un bun care are în dreptul lui “la comandă”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica și te va contacta ca să îți comunice disponibilitatea bunului.
6. CONFIDENȚIALITATE
6.1. UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul document.
6.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de cumpărător/client cu privire la comandă/contract fără consimțământul prealabil scris al vânzătorului.
6.3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord că vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.
7. Termeni și condiții de livrare
7.1. Modalități livrare
7.1.1.Livrarea se face în ziua în care ați plasat comanda sau în ziua următoare, sau după caz, după ce toate produsele comandate au intrat în stocul nostru și s-au rezervat în comandă dumneavoastră.
7.1.2.Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare în prezența agentului curierului, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule și nu vor fi luate în considerare.
7.1.3.Costul livrării comenzilor revin în sarcina clientului.
7.1.4.Pentru siguranța unor produse este posibil ca livrarea să fie efectuată în ambalaje diferite, suplimentar față de cel original.
7.1.5.Termenul estimat de livrare este de 1-3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. În perioada sărbătorilor legale, termenul estimate de livrare se poate prelungi cu încă câteva zile.
7.2.Livrare comenzi Modalitatea și condițiile de livrare diferă în funcție de valoarea totală a comenzii, de locația unde se face livrarea și greutatea coletului. Comenzile pot fi livrate doar pe teritoriul României.
7.3. Costul livrării comenzilor *
- modalitate de plată card credit/debit - GRATUIT pentru comenzile mai mari de 499 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 499 lei se percepe o taxa de transport de 20 lei.
- modalitate de plata virament bancar - GRATUIT pentru comenzile mai mari de 499 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 499 lei se percepe o taxa de transport de 20 lei.
- modalitate de plata numerar - GRATUIT pentru comenzile mai mari de 499 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 499 lei se percepe o taxa de transport de 20 lei.
*Excepții la taxa de transport pentru comenzile ce depășesc 499 lei fac acele comenzi care conțin produse din următoarele categorii:
- -în cazul unor comenzi speciale , în care clientul dorește cantități mari
- -produsele voluminoase sau cu greutate foarte mare doar pentru localitatile aflate la o distanta mare fata de județul din care aparține
În cazul unor astfel de comenzi, vor exista costuri suplimentare de transport, însă clientul va fi informat în prealabil, iar produsele vor fi livrate doar cu confirmarea clientului.
8.Procedura de retur
8.1.Produsele achiziționate la distanță (online) de către consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului renunțarea la cumpărare, respectiv returnarea produsului fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.
8.2.Renunțarea la cumpărare este respectată dacă produsele sunt trimise înapoi de cumpărător în aceleași condiții în care au fost livrate, fără urme de uzură sau deterioare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fără să fie purtate sau folosite, însoțite de toate etichetele și de documentele fiscale transmise împreună cu acestea.
8.3. Conform OUG 34/2014 consumatorul poartă răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urmă verificării conformității, proprietăților și funcționalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către acesta sau dacă nu este însoțit de accesoriile, cutia și etichetele originale (acestea făcând corp comun cu produsul achiziționat).
!Nu îndepărtați etichetele produsului și nu aruncați sau deteriorați cutia acestuia decât dacă ați hotărât să îl păstrați.
9.RETURNAREA CONTRAVALORII PRODUSELOR
9.1.În cazul în care dorești să returnezi unul sau mai multe dintre produsele achiziționate, Universal Tools îți garantează rambursarea banilor.
9.2.Costul de transport inițial nu se returnează decât în cazurile în care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; dacă va regășiți în unul din aceste cazuri menționate va recomandăm să ne contactați imediat prin email la office@universal-tools.ro atașând si poze relevante cu problema constatată. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai în cazurile menționate în acest paragraf (dacă s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).
9.3.Rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancar, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii produselor retur în depozitul nostru .
Produsele pot fi returnate DOAR prin firma de curierat la adresa CLUJ NAPOCA, STRADA ORĂȘTIEI NR.10, HALA D10, MODUL R2.
A NU SE RETURNA PRIN POȘTĂ!
10. SCHIMBAREA PRODUSELOR
10.1.În cazul în care dorești să schimbi produsul datorită nepotrivirii de mărime sau alte motive personale, mentionăm faptul că taxa de transport va fi achitată de tine indiferent de firma de curierat. Ne poți contacta pentru a te ajuta cu solicitarea curierului la un cost preferențial că și client Universal Tools.
10.2.În cazul în care dorești să schimbi produsul cu unul având o mărime sau o culoare diferită ori cu un alt produs diferit, te rugăm să ne contactezi în prealabil pe adresa de mail office@universal-tools.ro, unde vei specifica numărul comenzii, numele pe care s-a făcut comandă și produsul pe care îl dorești la schimb și noi te vom îndruma cu privire la adresa unde trebuie să trimiți produsele. Orice solicitare de schimbare de produs se face în termen de 14 de zile calendaristice de la recepționarea produsului inițial. Dacă modelul ales nu este pe stoc, îți putem restitui contravaloarea produsului returnat sau îți poți alege altul cu achitarea eventualelor diferențe de preț de către ține sau restituirea lor de către noi.
11. CONDIȚII DE RETURNARE
11.1. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții etc.
11.2. Nu se acceptă retur produsele care provin din comenzi speciale prin intermediul căruia poți comanda o gamă specială de produse, care nu se află în stocul fizic , dar care poate fi aprovizionate în termen mare de livrare de la lansarea comenzii.*
*Pentru că suntem o companie flexibilă și dinamică, și pentru că dorim să oferim soluțiile potrivite pentru problemele dvs. și mai cu seamă pentru că dorim ca planurile dvs să devină realizabile, vă oferim posibilitatea de a comanda la cerere și produse care nu fac obiectul vânzării curente. Livrarea se realizează pe bază de comandă fermă, cu termen de livrare și condiții contractuale prestabilite.
12. Condiții de garanție
12.1.Garanția se soluționează la sediul SC UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL prezentat în pagină de contact de către SC UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL, prin repararea sau înlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea SC UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL, iar expedierea se va face prin intermediul unui curierului rapid. Soluționarea garanției se face în maxim 30 zile calendaristice.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), împreună cu accesoriile aferente și copiile de pe factură fiscală și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.
12.2.Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără impamantare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționarii echipamentelor, etc. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției. În cazul în care produsele sunt însoțite de un certificat de garanție emis de producătorul acestora, se aplică procedurile și condițiile menționate în acesta.
12.3.Conform H.G. 448/2005 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE), consumatorii au obligația să nu elimine DEEE ca deșeuri municipale nesortate și să colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectari separate reprezintă o pubelă cu roți barată cu două linii în formă de X.
12.4.Departamentul tehnic SC UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL poate fi contactat în scris sau telefonic la numărul de telefon: 0744918334 sau office@universal-tools.ro
12.5.Termenul de garanție este din momentul livrării produselor, conform datei menționate în factură fiscală. În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produs funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). Operațiunile de service efectuate în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate. Aceste documente devin partea integrantă din Certificatul de Garanție. Perioada de garanție se prelungește cu intervalul în care produsele s-au aflat în service. Prin semnarea prezentului certificat de garanție, cumpărătorul își asumă obligația de a lua la cunoștință condițiile de garanție înscrise în prezența și faptul că a primit produsele în perfectă stare.
13. RĂSPUNDERE
13.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi că rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
13.2. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsură permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului sau.
13.3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existența la dată creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la dată plasării Comenzii.
13.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
14. FORȚA MAJORĂ
14.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forță majoră este evenimentul imprevizibil, în afară controlului părților și care nu poate fi evitat.
14.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la dată producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără că vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
15. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care această nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competențe din Cluj-Napoca.
16. INFORMAȚII PRIVIND DEEE
16.1. Deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate separat.
Având în vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protecția mediului și O.U.G. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, clienții vor avea în vedere următoarele:
16.1.1. cumpărătorii au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) că deșeuri municipale nesortate și de a colecta separat aceste DEEE;
16.1.2. colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizați pentru colectarea DEEE;
16.2. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roți barată cu o cruce, că în imaginea alăturată.
16.3. Această pictogramă indică faptul că DEEE nu trebuie amestecate cu deșeuri menajere și că acestea fac obiectul unei colectări separate.
17.Drepturi de autor
Continutul site-ului www.universal-tools.ro este proprietatea SC UNIVERSAL TOOLS DISTRIBUTION SRL.